Ilahi - Sultanim Günahkarim Neyleyim

[postlink] http://ilahisever.blogspot.com/2012/12/ilahi-sultanim-gunahkarim-neyleyim.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=4PtytgoxTyYendofvid [starttext] Eman ver Can Ahmedim dardayım Ravzana yüzüm sürüp aglayım Dertliyim, dertliyim dertlerimi söyleyim Sultanım Can Ahmedim söyle sensiz neyleyim….
Olmuyor Can Ahmedim olmuyor Vermiyor dünya huzur vermiyor Dolmuyor senin yerin dolmuyor Gülmüyor inan yüzüm gülmüyor
Sultanım günahkarim neyleyim Ferman ver Medine´ye geleyim Dertliyim dertlerimi söyleyim Sultanım söyle sensiz neyleyim
Dönmüyor Can Ahmedim dönmüyor Dönmüyor sensiz dünya dönmüyor Hasretim yüregime sinmiyor Sönmüyor aşk atesim sönmüyor
[endtext]


Konuyu paylaş: :

+ yorum + 2 yorum

Adsız
22 Şubat 2013 00:15

www.ilahitvdinle.blogspot.com

1 Şubat 2023 00:35

4695

Yorum Gönder

 
ilahisever: ilahi sever
Copyright © 2011. İlahi dinle
|Sitemiz Youtube videolarını belli bir amaç doğrultusunda kategorize etmek için oluşturulmuştur. Telif hakkını ihlal ettiğini düşündüğünüz videoları video altındaki yorum bileşenini kullanarak bildirebilirsiniz. İtiraz edilen içerik 24 saat içerisinde sitemizden kaldırılacaktır. Ancak bu videoların Youtubekapsamında zaten halka açık olduğunu hatırlatırız.|